Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Sandra - 14 juli 2011 13:04

Har haft en slags bloggpaus, eller rättare sagt noll ork att logga in för att blogga. Dagarna har varit upp och ned, så jag har mest lyssnat på musik vid datorn, kikat runt på aftonbladet och läst en del bloggar - men inget ork att kommentera eller slänga in ett inlägg i min egna blogg. Så då kanske ni förstår varför inget inlägg kommit på länge.

Men nu kanske det vrider om sig till det positvia och blir massor med inlägg, fast jag har inget vettigt att dela med mig om. Eller om musik, om det skulle kunna passa er och intressera er? ♥ Hursomhelst, just nu sitter jag och avnjuter näst sista koppen kaffe, blir väl mer senare idag - men just nu får det räcka på ett lite tag.

Jag har insett så mycket med mitt liv de senaste dagarna, kommit underfund om saker - som jag både missat och upplevt i all skit.

Och jag måååste seriöst supa snart, en redig jävla fylla. Kan hända att det låter desperat och fjortisaktigt, men jag behöver supa booort en del saker for now. Det hjälper inte att supa bort sina problem, men det bedövar dom ju lite åtminstone!

Vi får väl se när det blir en fylla, bjuden på fest den 22:e juli, men mina pengar har inte rullat in än. Väntar fortfarande, skulle lätt kunna ringa f-kassan och skälla på dem, men det skulle inte göra någon nytta då dom är prette much GULDFISKAR i en glasskål.. runt runt ruuunt.. That's it typ!

Well, nu ska jag leta lite musik till spotify och så får vi se vad jag gör mer.
Måste ju dessutom göra mat till trolloungen min, hon kan ju inte köra samma stil som jag precis , koffein.. endast. Så hon får allt äta mat iallafall, lilla sketouuungen! ♥ But i love you so much!


Nytagna bilder av mig, oredigerade - Bild 1 :
Ett superfint chips jag hittade i chipspåsen, var ju bara tvungen att ta tillfället i akt och fotografera litegrann, ♥

 
Bild 2 - Såhär har jag skabbat mig, osminkad och håret i toffs, pösig tröja m.m.  

 

xoxo - sandrastrqm '

Presentation


21 år, studerande, mamma & musikälskare! ♪ ♫ ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards