Alla inlägg under september 2011

Av Sandra - 7 september 2011 09:05

Ah, var ju som sagt ett tag sedan jag bloggade..

Men, har lixom inte funnit så mycket intressant att dela med mig och nu, ja - sitter hemma.. VaB, (vård av barn) Annie har varit spysjuk.. IGEN! Men, ingen annan i familjen har blivit smittade, vilket är rätt knepigt. Men, glad för det ändå.


Tänkte dela med mig lite skön musik, och hoppas ni gillar något ni ser/hör.


Mohombi - Maraca ' En sommrig låt, dock är ju sommaren slut nu.. men..


Tove Styrke - Call my name. Aldrig riktigt gillat hennes låtar, men denna gillas!


David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn Me On.


Davud Guetta ft. Sia - Titanium.


David Guetta ft. Usher - Without you.


Skrillex - First of the year (Equinox) ' ♥ Awesome, fosho!


Zany & Max Enforcer feat. MC DV8 - Sound Intense City' ♥ ♥ ♥

- Och med denna låten hittade jag en grym festival, som jag nu är helt BETUTTAD av, och i princip VILL åka dit sommaren 2012 (: Awesome. Lägger upp en video från årets DECIBEL. ♥


Decibel outdoor festival 2011 - official aftermovie ♥

- Ja, jag ryser lika mycket för varje gång jag tittar på klippet. Jag lär få dö lycklig om jag varit på denna festival.. Mhm! ♥

Presentation


21 år, studerande, mamma & musikälskare! ♪ ♫ ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards