Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Kall tisdag.

Av Sandra - 15 november 2011 16:07

Nu kommer den förbenade kylan, uscha.. vill inte! Det är just då man vill gömma sig under täcket i sin varma säng och bara sova booooooort vintern. Men det går ju inte precis. Dottern kommer ju inte till dagmamman, skolan sköter inte sig själv osv.

Skulle ringt idag, men kom inte till skott.. kändes nästan ovärt att lägga ner tiden på det och måendet, men vi får se.

Jag tänker nog låta det ligga på is, lite till...

Den nya drogen ; Dark Dog. Sjukt god energidryck
  Bild tagen från google.

Men men, nu hade jag nog ingenting mer vettigt att tilllägga, kanske senare.. kanske om någon dag. Vi får se, byebye.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 12 november 2011 09:58

Det är lördag förmiddag och det är molnigt och kallt, en heelt vanlig novemberdag.Vet att jag inte skrivit i bloggen på hur länge som helst. Mycket som pågår, mycket som gjorts.Jag har bland annat flyttat till egen lägenhet, en tvåa. Har äntligen fåt...

Av Sandra - 7 oktober 2011 10:15

Senast jag bloggade hade jag lite hemlisar, hoppas ni inte biter sönder naglarna över att jag inte berättade allt? Men det kommer, inom sin tid...Just nu är det mycket blandade känslor, av lycka, stolthet, rädsla, ensamhet.. U name it, det är helt ga...

Av Sandra - 5 oktober 2011 09:31

Hejsan mina kära, längesedan jag bloggade - jag vet! Usch, känns faktiskt som om jag undvikit att blogga. Fast, vad har jag haft för vettigt att berätta? Mjo, finns väl mycket jag skulle kunna skriva.. Men, det är kanske inte lämpligt.   Detta ä...

Av Sandra - 7 september 2011 09:05

Ah, var ju som sagt ett tag sedan jag bloggade.. Men, har lixom inte funnit så mycket intressant att dela med mig och nu, ja - sitter hemma.. VaB, (vård av barn) Annie har varit spysjuk.. IGEN! Men, ingen annan i familjen har blivit smittade, vilke...

Av Sandra - 17 augusti 2011 13:07

Denna låt har fastnat, enormt bra. Älskar! Lyssna på låten genom youtubeklippet & under finns texten på låten.   Nneka - Heartbeat (Chase and Status Remix) ♥ ♪ ♫   Nneka - Heartbeat (Chase And Status Lyric)   You sai...

Presentation


21 år, studerande, mamma & musikälskare! ♪ ♫ ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards