Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Sandra - 10 juli 2011 15:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 10 juli 2011 14:27

Denna låten spelas i Sucker Punch och jävlar va bra den låten gjordes av henne.
Sweet Dreams (are made of this)


Glömde och nämna att filmen får 5 av 5 möjliga i BETYG.


Av Sandra - 10 juli 2011 14:12

Oh heeeeelvetee säger jag bara! Precis tittat klart på Sucker Punch! Satans jävla grym altså! Action och fantasy film, typ. Så, gillar ni det - TITTA PÅ DEN OMEDELBUMS!


Här är trailern för filmen :

DEN ÄR SJUKT JÄVLA MÄKTIG ALTSÅ!


Av Sandra - 10 juli 2011 11:38

Jag vet att det blir en del kanske "ovärda" inlägg idag.. Som detta kanske, men tänkte bara säga att nu har jag ändrat min design lite på bloggen - inget avancerat utan bytt lite färger osv. bara! Hoppas det blir lätt att läsa bloggen iallafall nu.


Om inte, kom gärna med klagomål!


Just det, nu ska jag titta på Sucker Punch som jag aldrig hann igår eftersom jag hade fullt upp med annat. Kan ju alltid ge er betyg på vad jag tyckte om filmen sedan! Om jag kollar klart på hela, beroende på hur pass bra jag tycker den är!

Bilderna är tagna från GOOGLE . Filmen Sucker Punch!
   

xoxo - sandrastrqm '

Av Sandra - 10 juli 2011 11:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 10 juli 2011 10:44

[ - Alla bilderna är tagna från idag - ]


- Detta var vad jag trodde skulle bli ett åskväder, men nix! Bara regn sen blev det lika soligt och jävligt igen! Fasen också! *Helt oredigerad bild* :]

 

Detta är nog annies favoritplats i lägenheten, och dessutom favoritfrukt :
  
Hon sitter där och tittar på Mulan på tvn, så snäll & tyst så.. :) ♥


  
Det fina röda som blev igår efter allt slit osv. :]

Av Sandra - 10 juli 2011 10:12

Söndag, oja.. Soligt, men jäklar vilka svarta moln det är längre bort. Man kan ju bara hoppas på att det blir sånt där hejdundrande åskväder idag nu då. Det behövs verkligen, för att man ska kunna bli människa igen! Pust!

Slut i armarna efter igår, men det var skönt.. Och när jag skulle duscha så såg jag att jag lyckades få bränna på ryggen - men det sved inte så mycket och märkte faktiskt inte ens av det så..

Jag badade annie efter att jag hade duschat igår. Hon behövde det också kan jag lova. Well, nu ska jag titta klart på My life as liz 2. :] Bloggar mer sen, om det inte åskar :]

Byebye!

xoxo - sandrastrqm ' ♥

Presentation


21 år, studerande, mamma & musikälskare! ♪ ♫ ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards