Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Sandra - 9 juli 2011 17:41

Nu har jag och annie kommit hem från all slitogöra, jag hjälpte till liiite iallafall.. hammrade ur spikar och drog ut dom med kofot, slitgöra, lyfte plankor.. Sedan hjälpte jag till att skära kött & steka det, sen gick jag och annie hem. För dom skulle käka, jag hade också kunnat få - men bestämde mig för att ta med annie hem så hon kunde få vila en liten stund & jag duscha! Puuuust! Här är man inte liiite svettig iallafall. Ska bli så skönt med en kall dusch altså! Helt snurrig dessutom, kan bero på för lite mat, en macka har jag ätit idag so faar. Men, vi får väl se vad det blir till kvällsmat.. Jaja, bloggar nog en massa mer imorgon. Dessutom kommer något privatinlägg. ^

Vill du ha lösenordet? Har du fått fel lösen? Skriv då till min hotmail : sandrastrqm@hotmail.com - kollar den nästan varje dag iallafall! :] PÖSS!

- Nu ska jag kila in i duschen, tjillevippen föölket!


xoxo - sandrastrqm ' ♥

Av Sandra - 9 juli 2011 10:55

Jahaja, idag är det lördag.. Denna helgen kommer nog gå gaanska snabbt, tyvärr!
Men, det gör mig ändå inget, för jag förlorar ändå inget på att helgen går fort..

Lite lördags peppmusik, yees - vi kör på denna! ♫ ♪ ♥


Well, inväntar att idaslida ska ringa och säga att det bara är för mig och annie att komma och hälsa på nu, så man får komma ut en sväng! Kan verkligen behövas, :]

Bloggar mera senare, hoppas det är ok?

xoxo - sandrastrqm ' ♥


Presentation


21 år, studerande, mamma & musikälskare! ♪ ♫ ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards