Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Sandra - 8 juli 2011 21:05

Jag har ett filmtips för dig som är intresserad av att kika på en bra film, lite action - oootroligt bra & spännande! Tadadadaaaammm : I am number four.

   
Dessutom är ju denna grabb en redig godisbit för ögonen, yummie!
Vem fan skulle inte tacka ja till honom? Ärligt? :] Rauuwwwrrr.
[Bilderna är tagna från google.]

 

Well, nu ska jag ta mig en cigg & sedan duscha.

Har ju sett en massa filmer det senaste, så om ni vill ha en liten lista på senaste filmerna så ger jag det gärna i ett blogginlägg. Intresserad? En film jag funderar på att kika på imorgon är Sucker Punch. Också action, i guess.. Verkar också typ asgrym. Ska bli spännande och se om den når dom höga förväntningarna jag har på den :]

Övrigt: Imorgon jobbar sambon, jag och annie ska förmodligen kila iväg till världens sötaste IDA och ta en cigg, tjöta lite & se på när hon river garage - jag hade jättegärna hjälpt till, om det inte vore för det att annie var med. Kan inte fixa barnvakt heller så.. Men annars var jag faktisk intresserad att hjälpa till, komma hemifrån, tänka på annat, rensa tankar m.m - hursomhelst, vi får väl se hur det blir med allt imorgon. Men definitivt blir det ett ciggbesök åtminstone.. Ut och vandra litegrann, kan vara skönt. :]


Jahaajaa, nu ska jag inte tjöööta mera. Pöss!

xoxo - sandrastrqm ' ♥

Av Sandra - 8 juli 2011 18:56

Här kommer lite bilder som jag tog igårkväll när jag hade tråkigt och kladdade litegrann, Kanske samma stuk på alla bilderna - men olika ord. Hope u like it :]

Alla är tagna med min mobilkamera, och heeelt oredigerade. Men enkelt inställt..

       

Av Sandra - 8 juli 2011 18:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 8 juli 2011 17:21

Idag är det FREDAG som de flesta vet, och jag är tröttare än någonsin.. Förstår inte hur man kan bli så sanslöst trött? Dock är det värmen som gör väldigt mycket - då det blir döö varmt & solit, sedan kvavt och molningt, men ingen åska & inget regn i princip.

Tog en middagslur då jag hade hämtat annie från dagmamman och skulle vila själv efter maten. Så, då passade jag på.. Det var sååå skönt, men hade "KONSTIG" dröm och sedan vaknade jag av att annie skratta och greja i sitt rum.

Nu drog jag på musik och dricker vatten, försöker piggna till kvicksnabbt! För annies skull, hehe - inte så kul med en trött mamma, :)

Kan ni fatta? Jag har inte druckit något kaffe idag...... ÄN! Vet inte ens om det är någon idé att göra det när klockan är halv sex, men sen är det ju faktiskt helg. Fast jag vill sooova länge, så kanske ska skita i att göra massa kaffe och bara köra på en eller två nescafé? Donno yet!

Nu har annie också sommarlov, om man ska se det så.. Konstigt men sant, höhö!

[ALLT JAG BER OM ÄR ETT HEJDUNDRANDE ÅSKVÄDER!] Geif mee!!! :]


Well, tjenixen!


xoxo - sandrastrqm ' ♥

Presentation


21 år, studerande, mamma & musikälskare! ♪ ♫ ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards